Paper Pill Cups

Portal rynekzdrowia.pl powołuje się na opublikowany na naszym blogu raport Zespołu ds. reklamy oraz przytacza komentarz naszego prawnika – Michała Tracza.

Opracowany przez Zespół ds. uregulowania reklamy leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych raport zawiera projekt założeń zmian prawa regulującego reżim reklamy produktów należących do powyższych kategorii. Dokument wraz z krótkim komentarzem opublikowaliśmy na naszym blogu w ubiegłym tygodniu.

Portal rynekzdrowia.pl powołał się na udostępniony przez nas raport w artykule „Propozycje zmian w reklamie leków i suplementów diety. Będzie rewolucja?”.

W materiale prezentowany jest także komentarz Michała Tracza, który wskazuje, że „wprowadzenie proponowanych zmian byłoby rewolucją na rynku reklamy produktów leczniczych, suplementów diety oraz wyrobów medycznych”. W ocenie naszego prawnika m.in. „wiele z proponowanych rozwiązań będzie budziło kontrowersje i dyskusję np. postulowany zakaz marek parasolowych”.

Zapraszamy do lektury artykułu i pełnego komentarza.

Paweł Kaźmierczyk

Paweł Kaźmierczyk
Prawnik, Associate

pawel.kazmierczyk@dzp.pl

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *