Zwiększenie limitu zwolnienia z PIT dla nieodpłatnych świadczeń otrzymywanych w związku z promocją lub reklamą świadczeniodawcy nie wpływa na maksymalną wartość upominków reklamowych.

Limit zwolnienia, dzięki któremu nie trzeba wystawiać PIT-8C w przypadku przekazania gadżetów reklamowych został zwiększony ze 100 PLN do 200 PLN.

Nie oznacza to jednak, że zmienia się limit w zakresie maksymalnej wartości upominków reklamowych, dopuszczalnych w relacjach z lekarzami i farmaceutami. W tym zakresie nadal obowiązuje limit 100 PLN.

Zmiana przepisów podatkowych została wprowadzona Ustawą z dnia 18 marca 2010 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz niektórych innych ustaw.

Tomasz Kaczyński

Tomasz Kaczyński
Radca Prawny, Partner

tomasz.kaczynski@dzp.pl

Jeden komentarz

  1. Jakie to jest bez sensu. Wypełniać Pity na gadżety reklamowe.

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *