Color fruits, berries and vegetables

26 stycznia kancelaria DZP i Trade Tracker Poland zorganizowały śniadanie biznesowe poświęcone przygotowaniu branży e-commerce do nowych regulacji w zakresie ochrony danych osobowych (RODO) oraz trendom w marketingu efektywnościowym w 2017 r.

Podczas dyskusji pojawiło się kilka wspólnych głosów przedstawicieli branży, dla których chyba największe komplikacje powoduje konieczność dostosowania aktualnie stosowanych systemów informatycznych.

Duża część czasu została ponadto przeznaczona na precyzyjne omówienie klauzul zgód w kontekście przetwarzania danych osobowych, e-mail marketingu i telemarketingu.

Ze względu na duże zainteresowanie wydarzeniem, już teraz planowane jest „E-commerce na śniadanie 2.0”.

Michał Kluska

Michał Kluska
Adwokat, Senior Associate

michal.kluska@dzp.pl

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *